AI nástroje v kategorii

Zákaznická podpora

Podívejte se na výpis AI nástrojů v této kategorii, nebo zkuste vyhledávání.


Chcete AI novinky do e-mailu?

Kategorie: Zákaznická podpora

Freeday.ai

, ,
Vedoucí digitální platforma pro personální agenturu v Evropě. Název Freeday vychází z myšlenky, že každý by měl být v pátek volný. Je to vysvětlení s úsměvem, ale my to bereme...
Zjistit více Přejít na web

Norby AI

,
Norby AI byla založena v roce 2020 a sídlí v Tallinnu v Estonsku. Jsme tým nadšenců, kteří vyvíjejí inteligentní řešení pro firmy, které dbají o své zákazníky. Poskytování zákaznického servisu...
Zjistit více Přejít na web

AskAI

, ,
Sestavte si svůj vlastní AI dotazník s libovolným obsahem během několika minut a bez nutnosti znalosti kódování a poté jej sdílejte kdekoli na webu, vložte ho nebo přistupujte k němu...
Zjistit více Přejít na web

ClipyBoard

Clipy Board je nástroj pro správu zpráv odeslaných zákaznickým servisem. Umožňuje uživatelům konfigurovat zprávy a pozvat spolupracovníky, aby měli plnou kontrolu nad zprávami, které odesílá jejich zákaznický servis. Může být...
Zjistit více Přejít na web

Anybot

,
AnyBot je online platforma, která vám umožňuje vytvářet boty s podporou umělé inteligence pro zpracování interakcí s klienty pro jakýkoli použití. S naším snadno použitelným rozhraním a výkonnou technologií OpenAI...
Zjistit více Přejít na web

Simple Phones

Přepošlete své zmeškané hovory nebo získejte nové číslo a Simple Phones na ně odpoví pomocí umělé inteligence. Získáte telefonního agenta zdarma vytvořeného pro vaše podnikání. Platíte pouze 19 centů/minutu za...
Zjistit více Přejít na web

Findly

Získejte přesné a praktické znalosti z dat během několika minut, aniž byste museli se učit SQL nebo Python. Kladejte otázky jednoduchou angličtinou a vidíte výsledky, které jsou snadno pochopitelné.
Zjistit více Přejít na web

Ask String

String je soubor analytických nástrojů, které naslouchají a rozumí. Bere iniciativy místo že by pouze vykonával rozkazy. Jde dále než porozumění strukturovaným datům a dokáže pochopit nuance nestrukturovaných dat. Analýza...
Zjistit více Přejít na web

MindsDB

Použijte sílu modelů OpenAI's GPT-3 a Hugging Face k textovým datům ve vaší databázi pomocí pouhých několika řádků SQL. Použijte jednoduché SQL příkazy k automatické klasifikaci a označování textových sloupců,...
Zjistit více Přejít na web

Outboundify

,
Přestaňte posílat generické, neosobní e-maily, které se ztrácí v doručené poště. Naše jemně naladěné modely analyzují a učí se ze dat o prodejích, aby identifikovaly nejlepší zájemce a vytvářely cílené...
Zjistit více Přejít na web

Quick Reply

,
QuickReply používá pokročilé algoritmy k vytvoření a analýze přicházejících zpráv a vytvoření relevantních, personalizovaných odpovědí za několik sekund, což vám šetří čas a úsilí.
Zjistit více Přejít na web

YOUS

Audio/Video schůzky, telefonní hovory, chaty a zprávy s vestavěným překladem založeným na umělé inteligenci.
Zjistit více Přejít na web