AI nástroje v kategorii

Zákaznická podpora

Podívejte se na výpis AI nástrojů v této kategorii, nebo zkuste vyhledávání.

Chcete AI novinky do e-mailu?

Kategorie: Zákaznická podpora

IngestAI

, ,
Nástroj, který pomáhá lidem přeměnit svou znalostní bázi na pomocníka stvořeného jako chatbot. Nástroj je kompatibilní se službami Slack, Discord, Whatsapp, Telegram a dalšími. Jeho spuštění trvá pouhé minuty a...
Zjistit více Přejít na web

Second Nature AI

,
Pomocí roleplay řízené umělou inteligencí mohou prodejní profesionálové trénovat a zlepšovat svůj výkon a sebevědomí získáním zpětné vazby v reálném čase a na míru.
Zjistit více Přejít na web

TheLoops

Nemůžeš opravit to, co nevidíš ... pokud nemáš TheLoops. TheLoops je platforma CX operací, která pomocí umělé inteligence umožňuje vedoucím oddělení Podpory a Úspěchu získat v reálném čase informace o...
Zjistit více Přejít na web

Yuma

Yuma Ticket Assistant je umělá inteligence, která se integruje s vaším softwarem pro Help Desk, aby automatizovala psaní odpovědí na zákaznické požadavky. Zlepšete efektivitu a kvalitu podpory, zvyšte spokojenost zákazníků...
Zjistit více Přejít na web

Tiledesk

,
Kombinujte bezplatný živý chat s open-source chatboty a zvyšujte návratnost investic. Integrujte chatboty s WhatsAppem nebo jinými kanály pro všechna sdělení v jedné schránce.
Zjistit více Přejít na web

echowin

Automatizujte příchozí hovory pomocí umělé inteligence. Získejte nové telefonní číslo nebo přineste stávající. Vaši zákazníci budou volat náš systém řízený umělou inteligencí, který jim pomůže získat potřebné odpovědi, vykonat obchodní...
Zjistit více Přejít na web

Ebi.Ai

Snížte počet hovorů a zlepšete zákaznické zkušenosti pomocí asistenta s umělou inteligencí.
Zjistit více Přejít na web

EmailTree.ai

,
Zvyšte své příjmy a potěšte své zákazníky s pomocí AI řízené lidmi. Odpovězte na e-maily během několika sekund pomocí hyperautomatizace! EmailTree AI přichází jako komplexní řešení k zvýšení produktivity e-mailů,...
Zjistit více Přejít na web

Quickreplai.com

,
QuickReplai je aplikace pro zasílání zpráv poháněná umělou inteligencí, která analyzuje jak snímky obrazovky, tak napsané zprávy, aby poskytovala rychlé a přesné odpovědi. Jeho uživatelsky přívětivé rozhraní a použití umělé...
Zjistit více Přejít na web

Caffeinated CX

,
V Caffeinated CX se věnujeme zefektivnění vaší zákaznické podpory. Proto jsme integrovali se všemi softwary pro podporu a stále jsme otevření dalším. Caffeinated CX zaručuje zvýšení efektivity vaší zákaznické podpory...
Zjistit více Přejít na web

Relevance AI

Dnešní přístup k odhalování zákaznických poznatků je pomalý, manuální, nákladný a neefektivní. Relevance AI je nejrychlejší způsob analýzy dat o zpětné vazbě zákazníků na velkém měřítku. Z jakéhokoli zdroje pro...
Zjistit více Přejít na web

Olvy Changelogs

Olvy dramaticky vylepšuje vaši komunikaci s uvolněním aplikace zákazníkům vizuálně zapojivým, bez kodování. Spravujte zpětnou vazbu uživatelů jako nikdy předtím a stavte lepší produkty s pomocí zpětné vazby zákazníků.
Zjistit více Přejít na web